top of page

מיתוסים ברשת #2: אתה חושב כמו הלקוחות שלך

עודכן: 7 ביוני 2020

סוגיה מעניינת, שצצה לעיתים קרובות לכל בונה אתרים והיא, שאנו מתקשים לגרום לבעל עסק שרוצה לבנות להבין שמה שהם מדמיינים עבורם אינו בהכרח מה שהלקוחות שלהם רוצים באתר שלהם.




מיתוסים ברשת # 2:

אתה חושב כמו המשתמשים שלך


אנחנו מדברים על משתמשים אבל יכולנו לומר לקוחות, זה אותו דבר. אנו נוטים לדמיין שהתגובות שלנו יהיו דומות לאלה של הלקוחות שלנו לגבי השימוש באתר שלנו. למה זה? ישנן שתי סיבות:


1. אנו חושבים שאנחנו מכירים את האינטרנט מכיוון שאנו משתמשים בעצמנו.

2. אנו חושבים שאנחנו מכירים את הלקוחות שלנו וכי לתגובות שלהם בחיים יש השלכות באינטרנט

וזו טעות.

למעשה, לכל אדם צרכים ויעדים שונים. לכן, יהיה להם מטרות שונות, שאינם בהכרח שלך, בכניסה לאתר שלך. לכן חשוב לזכור זאת בעת יצירת הממשק שלך לאתר: עליו להיות מותאם למקרים שונים.


לדברי ג'ייקוב נילסן (קבוצת נילסן)

בעל העסק הוא לא המשתמש. אם אתה עובד על פרויקט פיתוח, אתה לא בהגדרה של טיפוס לקוח. לכן, יש לתכנן ולייעל את חוויית המשתמש עבור אחרים ולא עבור מי שמבפנים. הפיתרון הפשוט הוא בדיקת משתמשים: גלה מה המשתמשים הייצוגיים צריכים. התמקדו בפעולות ובממשקים שהלקוחות מעריכים ואוהבים להשתמש.


גלו אמפתיה


אתה לא הלקוח שלך ואתה לא המשתמש. בתהליך בניית האתר, כבעל עסק, אתה צריך לשכוח את האגו העסקי שלך ולשים את עצמך במקום של אחרים. הפתרון הוא להציב את עצמכם במקום התרחישים השונים על מנת להציע אתר העונה על הצרכים של מספר הלקוחות הגדול ביותר. אתה צריך להיות ב"אמפתיה ", לגרום לנוירוני המראה שלך לעבוד ... לנסות הכי טוב שאפשר לשים את עצמך במקום של אדם כזה וכזה, בתרחיש זה או אחר.

זו עבודה!


וכן, זה התפקיד של בונה אתרי אינטרנט. עליו להיות מסוגל לעמוד באתגר מסוג זה כדי להציע ממשקי אתרים שמישים ויעילים. לאחר מכן, שימוש משתמשים יועילו כדי לראות אם הפתרונות שנבחרו ויושמו באמת עובדים. כמובן ששיתוף הפעולה שלך רצוי ושימושי אם תנווט אותו למקומות הרצויים בשביל המשתמשים שלך.


מדיבורים למעשה, מעוניינים שאכתוב תכנים נוספים בתחום , כתבו לי על כך בתגובות.


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page