top of page

5 טרנדים בעיצוב אתרים 2020

עודכן: 9 ביוני 2020

אנחנו בשיא של שנת 2020 ומעניין לעקוב אחרי מגמות וטרנדים בעולם עיצוב אתרים וממשקי רשת, זאת כדי, שנוכל להישאר הכי מעודכנים ורלוונטיים לקהל הלקוחות שלנו.


גלו את 5 המגמות שלנו לעיצוב אתרים לשנת 2020:


לן 5 המגמות המובילות שיכולות לתת לכם כיוון בטרנדים ובמגמות העכשוויות לאתר שלך.


1 # מצב חשוך

עיצוב אתר במצב חשוך לא רק נראים מודרניים במיוחד, הם נעימים מבחינה ויזואלית ומציגים צבעים ואלמנטים עיצוביים. בנוסף להצעת עיצוב אלגנטי באינטרנט, המצב האפל מאפשר גם לך לנוח את העיניים, כמו שקרה בממשקי תוכנות מסויימת כמו חבילת Adobe למשל. זוהי גם דרך להשתמש בפחות אנרגיה, לחסוך בסוללה מכיוון שאנו צורכים פחות אור (מאוד פרקטי בנייד).

השימוש במצב כהה מעניק לאתר זה אווירה אלגנטית ויוקרתית.


2 # רשתות חברתיות

עימוד הרשתות החברתיות או בשם המקצועי שלהם socialwall מאוד נפוצים בימינו כמו אינסטגרם למשל. הריבועים עם התמונות וללא הרבה מלל הפך את צורת העימוד למאוד טרנדית ופופולרית!

בנוסף, זה פשוט מאפשר לך לעדכן את הפעילות שלך ברשת החברתית בזמן אמת ומציע לך את ההפצה של התוכן שלך (למשל פוסטים באינסטגרם שלך) וכך מקדם אותך/העסק שלך באופן טבעי . את ה-Socialwall ניתן להטמעה באתר בצורה חזותית וקומפקטית. כאשר אתה בוחר באילו רשתות חברתיות להשתמש: יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ... בהתאם לצרכים לך.

דרך אגב, אם ובלי קשר ה- socialwall הוא כלי חיוני לקהילת הלקוחות שלך ומראה להם שאתה נוכח פעיל ועדכני.


3 # אלמנט מיקוד בדף הבית

בעיצוב זה, מנצלים את העובדה שכל מה שמופיע בצד הוויזואלי מצד ימין, ישר תופס את העין שלנו לפני כל אלמנט אחר הנמצא על המסך. נזכור, שמדובר במגמה עיצובית לגבי ההרכב הגרפי של דף הבית שלכם.

אז איך זה עובד? יש לשים אלמנט עיקרי התואם את הפעילות שלכם בחלק הימני של מסך הבית שלכם. אלמנט זה יהיה המרכזי בעימוד המסך עמוד הבית ועליו לתפוס את העין ברגע. כמובן, שעל תמונה זו ליצור גם איזון עם שאר האלמנטים המהווים את הממשק של דף הבית שלך (תפריט, אייקונים, טקסטים וכו ').

היתרון הגדול של עיצוב מסוג זה, הוא הקומפוזיציה הנעימה לעין בגלל הפשטות שלה. בכניסת הלקוח הפוטנציאלי לאתר שלנו אנו "ממקדים" אותו באופן ברור, באמצעות האלמנט הויזואלי (תמונה, כותרת או קומפוזיציה ...) על מה האתר שלנו למדבר ומבהיר לו בבירור היכן הוא נמצאים.


4 # עיצוב פשוט

טרנד זה מזוהה עם העיצוב המינימליסטי. הרעיון הוא לטהר ככל האפשר את הדף, על מנת להציע אתר פשוט ויזואלי שקל להשתמש בו מבחינה אורגנית. המטרה היא להשיג יעילות. התמונות מודגשות בסוג זה של עיצוב, הטקסטים מופחתים והאינטראקציות מעטות.

אם כל זאת, על העיצוב הפשוט להיות ברור וחייב למלא את תפקידו: לגרום ללקוח לקנות, ליצור קשר, ... שוב, זאת הצעה אפשרות שיכולה להנחות אותך בבחירת סגנון עיצוב האתר שלך.

ככל שהעיצוב פשוט ויעיל יותר, זה חוסך זמן ועוזר למשתמשים לקבל החלטות מהירות וכך הסיכוי להנעה לפעולה תהיה גבוהה יותר.


5 # סמיילים

מגמה נוספת לעיצוב אתרים בשנת 2020, באת מעולם הסמיילים הכל כך חינניות ופופולארית בימינו.

בטח אתם שואלים את עצמכם, מה הקשר? ומה הם עושים באתר? והתשובה לכך היא, שמבחינה טכנית זה לא מקומם. אך בגלל הוויזואליות הקטנטנות והסמייליות הללו שמשמשים אותנו כדי לבטא רעיון או תחושה במהירות כמו ברשתות החברתיות מביאה אותנו לחשוב, מדוע שלא נעשה את אותו הדבר באתר?

סמלים אלה הם וקטורים של רגשות. הם מאפשרים לך לגרום להאנשה את הטקסטים שלך בעיצוב רגשי אוניברסלי. דרך מעניינת לשפר את הדימוי שלך ולהפוך אותך לנגיש וזמין יותר. מסכימים ? 😉


רוצים לדעת על עוד טרנדים במגמות עיצוב בעולם בניית אתרים כתבו לי על כך בפרטי או תגובות.

16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page