top of page

למה לבנות אתר אינטרנט ?

עודכן: 9 ביולי 2020

למעשה זאת השאלה המתבקשת בה' הידיעה ! למה ליצור אתר לעסק? הוא עובד לי טוב מאוד, אני לא רואה צורך להוציא כסף לחינם ...

אם אתם מאלה שחושבים כך יש לי חדשות בשבילכם: אנחנו לא בשנות ה -80, אנחנו ב -2020! וזאת הסיבה שהחלטתי לכתוב על הנושא " בניית אתרים לעסקים קטנים" כדי להראות לכם שבניית אתר אינטרנט איננה הוצאה אלא אפילו השקעה לטווח הקצר והארוך!


למה ליצור אתר?

כיום בניית אתר לעסק מהווה יצירת נוכחות עסקית בכלי תקשורת הפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ללא שביתות! שזה כשלעצמו, כבר יתרון יחיד ומיוחד במינו. לצערנו נוכחנו לראות, בתקופת משבר הקורונה, שממשיך ללוות אותנו, אשר עסקים שבחרו להמשיך ולפעול עם כל הקושי ולמנף את המשבר להצלחה עסקית, דרך שימוש בכלי האדיר של אתר אינטרנט עסקי, הבינו ששום משבר או סגר לא יוכל להשפיע על ההצלחה שלהם.

אחת המטרות העיקריות של האתר הוא הפנים של העסק, בניית אתר מקלה על התקשורת עם הלקוחות בכלל ועל לקוחות פוטנציאלים בפרט. דרך האתר אתה יכול לשדר את האווירה של עסק באמצעות בחירת הצבעים הנכונים, עיצוב גרפי והצגת שירותים או מוצרים דרך תמונות או קטעי וידאו המפרטים תהליך ועוד אין סוף אפשרויות כיד הדמיון שלך!


לא נשכח את העובדה שכחלק מניהול העסק יש לתקשר עם הלקוחות באופן שוטף, נכון ואדיב 24/7 גם עם קמנו על רגל שמאל. מכיוון שאתה שולט במה שנכתב באתר שלך, מחליט מהו התוכן ובאילו מילים להשתמש כדי לתאר את הפעילות העסקית הייחודית שלך ואת מה שהוא משדר. בכלל, לתת הסברים כמה שתרצה מבלי להתעייף ולהרגיש שאתר חוזר על אותן מילים שוב ושוב יהיה כבר נחלת העבר.


דבר נוסף, הקמת אתר בימינו הינה "נורמה" עסקית, כי עצם הנוכחות של העסק שלכם ברשת, מייצרת אצל הלקוח אמינות בעסק שלכם (מצרך מאוד חיוני לכל עסק באשר הוא) .הגדיל ואומר, שעיצוב ובניית אתר לעסק מהווה מקפצה בהתפתחות העסק והרחבת הפעילות. (אבל את זה נשאיר לפוסט אחר :) )


 

לסיכום, אם אתם חושבים על עיצוב ובניית אתר לעסק שלכם, חשוב היה לי לחדד את חשיבות העניין מחדש ולהבין שהקמת אתר הוא מצרך חובה לכל עסק בימינו, ולא להיות באינטרנט, פירושו של דבר שהעסק שלך לא קיים, מה שיכול להוביל קידום העסק בעתיד.

רוצים להמשיך לקרוא בנושא? אתם מוזמנים להירשם ולהישאר מעודכנים בנושאים הכי חשובים והרלוונטיים בנושא בניית אתרים.




23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page