top of page
חיפוש
יעל חדד

מזוודת הקסמים

במפגש התחלקנו פעם ראשונה לקפסולות מעורבות וגילינו ש"הנה מה טוב ומה נעים, שבת אחים גם יחד" דרך מזוודת הקסמים.

תחילה התלמידים ניפחו בלונים ורשמו את שמם עליו. המשימה שתבקשו התלמידים לבצע הייתה - לזרוק את הבלון למרחב ב ובסימן שלי למצוא את הבלון שלהם בחזרה ולשבת. כמו שאתם בוודאי מנחשים , זה יצר מהומה ולקח הרבה זמן. לאחר מכן התלמידים התבקשו שוב לזרוק את הבלון, אך הפעם כל תלמיד לפי סדר, קם ממקומו ומרים בלון. אם הבלון שייך לו הוא חוזר למקום ומתיישב ואם לא מביא את הבלון לתלמיד ששייך לו הבלון ואז חוזר למקומו. הפעם תוך פחות משתי דקות כל הבלונים הוחזרו לבעליהם 😁.


בפוסט הקודם, שיתפתי אתכם באמרה של הבעל שם טוב שאומר, שכל דבר שאתם רואים או שומעים ניתן ללמוד מסר חשוב לחיים. גם כאן, הפעילות הייתה כדי להמחיש לתלמידים את חשיבות מתן הוראות , כמה זמן ניתן לחסוך ולנצל כשנשמעים להוראות והאווירה.... הרבה יותר נעימה.


משימה שנייה שהייתה עליהם לבצע היא כתיבת תכונות חיוביות על הבלון. לאחר מכן צפו בקסם בו אני מעבירה שיפוד בבלון והבלון לא מתפוצץ התלמידים חוששים מתנסים ומתפעלים מהתופעה. והמסר? כאשר אנחנו נותנים חשיבות לתכונות החיוביות ולחוזקות שלנו אז גם כמשהו חד ( שלילי) מנסה לפוצץ (להרוס) הוא לא יצליח. שנצליח לעמוד בחוזקה מול הניסיונות והמכשולים אמן!


3 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

Comments


bottom of page